lauantai 24. tammikuuta 2015

elämäni paras päivä

Häät ohi ja sukunimi vaihtunut! Meidän päivä oli kyllä niin meidä näköinen ja oloinen emmekä vielä ole ainakaan huonoa palautetta saaneet. Kirkossa vihkiminen oli rento, sulhoakin jännitti enemmän kuin minua - oli nimittäin ihme koska minua ei jännittänyt enää kirkossa yhtään! :D En oikein tiedä mitä kertoisin ja mistä aloittaisin.


Nukuimme perinteisesti eri paikoissa sulhon kanssa yön ennen häitä. Hän ei ollut nähnyt pukuani edes vilaukselta, ainut mitä puvusta hänelle kerrottiin oli sateenkaaren väriset alu-tyllit ;) joita ei siis todellakaan ollut. Sulho haki aamulla kukat minun ollessa meikissä ja kampaajalla sekä kävi ne vielä laittamassa juhlapaikalle. Se oli suuri apu eikä stressauttanut yhtään vaikka aluksi vannotin ettei sulho saisi koskeakaan kukkasiin :D

Kampaajan jälkeen apunani oli seremoniamestarimme ja minun kaasoni sekä tietysti valokuvaajamme. Saimme muuten aivan ÄLYTTÖMÄN hienoja kuvia! Olen ollut valokuvaaja päätökseemme enemmän kuin tyytyväinen :) Tässä muutamia otoksia päivästämme:




Minun ja kaasoni kimput joihin olin myös tyytyväinen. Minun kimpullani oli yllättävän paljon painoa! Tietysti 47 kappaletta tuhteja ruusuja jonkin verran painavatkin :D


(tämä kuva on napsaistu autossa puhelimella matkalla juhlapaikalle.)






Ylimmistä kakuista kaksi olivat pohjalevyn kanssa hieman suuret telineeseen, mutta selvisimme kakun leikkauksesta kunnialla :) Sulho polkaisi ensimmäisenä, minun kaikki varpaani lattian ja hänen kenkänsä välissä... Luojan kiitos hän sentään polkaisi kantapäällä ja minun varpaani olivat hänen päkiänsä kohdalla. Tuntuihan se silti, mutta sulho tokaisi kakkua syödessämme, että ihan turha hänen oli edes polkaista kun kaapin paikan sanon kuitenkin minä :D Valokuvaajamme sai tästä hyvän otoksen, kun minä naama vääränä tuijotan sulhoa sanoen hänen juuri tallanneensa varpaani, kun hän himoiten tuijottaa kakkua silmät suurina.....

Kakkumme tosiaan tulivat Marjon Herkkukakusta jotka noudimme perjantaina illemmalla Porista. Täytyy sanoa, etten ole vielä koskaa syönyt niiiiiin hyvää kakkua! Tumma kakkupohja, välissä kinuski- ja vadelmamousse. Ylimmässä kakussa oli ehkä turhan paksu sokerikuorrutekerros, mutta kakku maistui silti hyvälle :)




Pidimme meidän pöytämme simppelinä. Kaikkien pöydät menevät samalla tyylillä, vieraiden pöydissä  välissä olivat vielä pienet kukka-asetelmat ja häiden ohjelma lappuset. 
Hiukan jäi häiritsemään tässä kuvassa, miten tuo kaitaliina on noin rypyllä...... :D


Näitä ohjelmia väsäsimme sulhon kanssa vielä torstai-iltana myöhään. Ensin loppui tulostimesta paperi ja sitten loppui koristetarrat... Vähän jokaiseen tuli erilaiset koristetarrat, mutta meitä se ei niinkään haitannut. 

Ohjelmaa häissämme oli juuri sopivasti, vieraille jäi aikaa myös rauhalliseen jutteluun. Olemme näin jälkikäteen naureskelleet, miten koko porukka rentoutui heti boolin ja muiden virvokkeiden tarjoilun alettua :D Ihanaa oli, miten kaikki lähtivät rohkeasti tanssimaan häävalssimme jälkeen! Myös nuoriso valssasi ja foxasi, enemmän oli kysyntää valssille kuin perus bilemusiikille :)

Seuraavaksi voisinkin paljastella sen minun mekkoni ;) ja myös plussat ja miinukset..

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti