sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Polttarit, osa 1

Minä, joka yleensä onnistun yllättämään ihmiset ja järkkäämään yllätyksiä. Minä, joka yleensä aavistan kaiken ympärillä tapahtuvan. Tällä kertaa tämä morsmaikku yllätettiin aivan totaalisesti! :) ja kyllä, ilon itkuthan siinä aluksi pääsi. 

Tarkoitus oli lähteä tuon naapurin neidin kanssa Ikeaan ostoksille, jo aamulla puoli yhdeksän. Saavuin hänen ovelleen ja minut pyydettiin sisään. Siinä kerroin mielipiteeni kummatko kengät kannattaisi laittaan juuri sen paidan kanssa, jonka jälkeen pesuhuoneesta tulee lauma naisia huutaen "yllätyyyyys!" Ikean reissua ei siis olisi luvassa vaan jotain PALJON parempaa :) tässä vaiheessa puhelimenk takavarikoitiin, jotten voi soittaa sulhaselle enkä äidille. Nautimme lasilliset kuohuvaa jonka aikana minun piti lukea ja allekirjoittaa sopimus. Allekirjoituksen jälkeen vuorossa oli ensimmäinen tehtävä. Sain kipollisen taika-taikinaa josta minun pitäisi väsätä huomenlahja miehelleni. Taikina oli hieman löysää, joten hieno lumiukkoni lopulta läsähti kasaksi joka muistutti lähinnä koiran...noh, sitä itseään :D 




Sitten sain kirjekuoren ja minulla oli noin 20 minuuttia aikaa käydä pakkaamassa mukaani tavarat jotka oli mainittu kirjeessä. 





Pakkaamisen jälkeen hipsin takaisin naapuriin jossa minua odotti kaikki 7 naista pukeutuneina pipoihin, partoihin, nenät punaisina ja viitat selässä. Minun piti arvata keitä he ovat, pienen avustuksen jälkeen tajusin heidän olevan 7 kääpiötä ja minulle tulikin sitten lumikin asu :D 




tämän jälkeen lähdimme kävelemään autolle noin 150m matkan jonka jälkeen menimme aamupalalle hesburgeriin. Syönnin jälkeen oli luvassa paikalliseen K-supermarkettiin meno jossa sain tehtäväksi kerätä ihmisiltä kirjaan avioliittoneuvoja ja palkaksi annoin omenan. Viisi omenaa jäi jäljelle, joille oli käyttöä myöhemmällä. Tämän koitoksen jälkeen suuntasimme takaisin naapurille, josta keräsimme kimpsut ja kampsut sekä kävin myös nappaamassa kotoa koiran sekä tarvikkeet sille.

Kävimme viemässä koiran kotiini äidilleni ja isälleni viereiselle paikkakunnalle, jonka jälkeen seuraava tehtävä alkoi. Minulle annettiin isäni vanhat iänikuiset sukset, sauvat ja suuret tumput joilla minun oli tarkoitus hiihtää paikalliselta matkahuollolta kylän läpi k-marketin pihaan. K-marketissa minun piti kerätä loput avioliittoneuvot ja antaa palkaksi loput omenat. Sitten minulle annettiin 10e rahaa ja minun piti ostaa 2 pakettia kondomeja. 

Matkamme jatkui kohti paikkaa, jossa mieheni kosi minua. Kosintahan tapahtui mökissä, mutta parkkipaikalla minun piti näytellä tämä kosinta. Tästä matkamme jatkui kohti mökkiä, jossa viettäisimme loppuillan :) 

...jatkuu...

- M

4 kommenttia: