maanantai 12. tammikuuta 2015

arki ja juhla

Ajattelin kirjoitella teille hieman koruista, jotka aion hääpäivänäni laittaa. Mitään ihmeellisyyksiä en ajatellut; pientä, valkoista ja sievää. Tavoitteena on, että kokonaisuus olisi "simppeli" mutta kaunis :)

Äitini tilasi minulle joululahjaksi magneettikorun Magnetixilta josta sitten löytyi aaaaaaaivan täydellinen helminauha häihin <3




Hyvä ja tukeva kiinnitys, sopivan kokoiset helmet ja pieni blingi olivat juuri oikea yhdistelmä minulle. Tälle tulee jatkossakin käyttöä! :)




En jotenkin halunnut roikkuvia korvakoruja, kun arkenakin pidän aina nappi-mallisia korvakoruja. Sitten bongasin nämä korvakorut käydessämme Porissa, shoppailemassa Puuvilla- kauppakeskuksessa. Juuri oikean kokoiset eivätkä paina mitään ja niistäkin löytyy blingiä. Ja näitäkin voi käyttää myös arkena häiden jälkeen :) 

Ajattelin samalla ottaa pari räpsyä myös koruista, joita yleensä arkena pidän! Ei mitään ihmeellisyyksiä, pari rannekorua oikeassa ranteessa ja vasemmassa joululahjaksi saamani kello :)



Ruusukulta, juuri minun juttu! Halusin kellon olevan hieman säväyttävä, eikä sitä perus hopeaa (kulta ei ole minun, eikä kyllä miehenikään juttu) mutta tämä kello ruusukullan ja hopean yhdistelmällä on täydellinen :) Siihen lisäksi helmirannekoru pienellä ruusukullan twistillä ja magnetixin rannekoru. 

Tänään on selvitty jo sormusten viennistä puhdistukseen ja kaiverrukseen, nyt on ihan orpo olo kun ei ole kihlasormusta sormessa. Huomenna tilanne kuitenkin korjaantuu, kun mies lähtee hakemaan sormuksia minun mennessä rentoutumaan hääkynsieni tekijän hellään huomaan :) Kävin muutama kuukausi sitten kysymässä saisiko kihlasormukseeni kaiverrettua edes päivämäärän, kun tila on niin kovin pieni ja minulle sanottiin sen onnistuvan helposti. Tänään kuitenkin myyjä minulle vakuutteli, ettei se ole ollenkaan mahdollista. Aion häiden jälkeen kyllä käydä vielä Timanttisiltakin kysymässä, kun ei Kultajousesta saa yhtenäistä vastausta. Kaiverrutin vihkisormukseen kuitenkin molemmat päivämäärät, jos joskus käykin niin ettei sormeen mahdukaan kuin vihkisormus :D

-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti